Last Update

Flock 2.6.0

Flock delivers the latest webmail, photos, videos and updates from your favorites sites, so you can stop running around. Take a load off. Enjoy.

Keep In Touch - Keep in tune with your friends and their activities. Flock makes sure you never miss a beat.

It's Cool To Share - Flock hooks it all together so you can drag and drop anything to your friends.

Make the News: Publish Yourself - Flock makes blogging and photo uploading to popular services super easy. Just log in to your favorite service and your instantly ready to publish anything from anywhere on the web with Flock.

Easy Access - Flock automatically connects you with over 20 of your favorite online services. Just log in. Flock does the rest.

Stay Informed and Be Heard - Flock has features you can't find in any other browser, whether you're consuming the news or making the news.


Download This FIle


Flock 2.6.0
10.95MB (Freeware)

Related Articles



10 comment:

MF Modifier June 28, 2010 at 8:57 AM  

aku belum pernah pake Flock ni, hhehehe . . .
belum tau dalem nya . . . ::DD

junkelse June 28, 2010 at 9:06 AM  

sama aja kayak mozila kok..
hehhe...
nama nya jgak satu perusahaan..

Bunglon Blog Indonesia June 28, 2010 at 9:35 AM  

saya pernah ditawarin temen buat nyoba flock, tapi belum sempet nyoba sepertinya menarik dan hampir sama dengan mozila ya sob

ems June 28, 2010 at 10:13 AM  

hemmmm.. aku juga belom pernah pake .. hehe. malah baru denger sekarang.. ck ckc ck.. nice info..

junkelse June 28, 2010 at 11:00 AM  

yah.. masak baru denger..
uda lama pun..
percuma sering main internet..

itu anak perusahaan nya mozilla..
buka aja flock.com..

hehhe...

lebih menarik bookmark" nya,,,

Rock_Lee June 29, 2010 at 2:10 AM  

browser yah???
hmm...ane ndak pernah denger...
pake mozilla aja, masalahnya udah banyak site bookmarknya...hehe....

makasih lho, sob...

Damar June 29, 2010 at 2:36 AM  

wahh, sayang aku gak pke flock...flock kan tampilannya gak jauh bda ama firefox, y udah pke firefoz ajah ^_^

Serba Serbi June 30, 2010 at 5:23 AM  

iya sob..
mantep flock...
saya jadi jatuh hati pada flock..
ternyata ada versi barunya..
download ah...

Eka June 30, 2010 at 7:22 AM  

Ane juga pakai Flock sob,,
browser ini memang sama ky mozilla...
Flock ini dirancang memang utuk para penggemar jejaring sosial...
Makasih atas share infonya sob...

Post a Comment

Followers

My Friends

Send Messange




Copyright 2009-2010 Junkelsee.tk. All Right Reserved

Back to TOP